Informácie o získavaní a spracúvaní osobných údajov
podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len „nariadenie“) a podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.
I. Identifikačné údaje prevádzkovateľa a zodpovednej osoby:
Prevádzkovateľom osobných údajov je Tomáš Hochštein Unieltech so sídlom Železničná 234/6, 962 02 Vígľaš, ičo: 45672334, dič: 1079060444, mobil: 0944 259 159, email: unieltech@gmail.com, www.unieltech.sk, Obvodný úrad Zvolen, číslo živnostenského registra , ktorá spracúva osobné údaje za podmienok uvedených nižšie.
Poverená zodpovedná osoba je Tomáš Hochštein, e-mailová adresa: unieltech@gmail.com, telefónne číslo 0944259159.
II. Vyhlásenie prevádzkovateľa o ochrane súkromia:
Prevádzkovateľ Tomáš Hochštein Unieltech rešpektuje Vaše súkromie ako aj ďalších dotknutých osôb, s ktorými sme v kontakte. Či už získavame osobné údaje priamo od Vás alebo z verejne dostupných zdrojov je pre nás dôležité, aby ste porozumeli tomu, ktoré osobné údaje o Vás spracuvávame, prečo to robíme a aké sú Vaše práva. Preto prevádzkovateľ Tomáš Hochštein Unieltech vydáva toto vyhlásenie ako aj podrobné informácie o spracovaní vašich osobných údajov.
III. Kategórie osobných údajov ktoré spracuvávame a ich účel:
Účelom spracovania Vaších osobných údajov je podnikateľská činnosť ktorú vykonávame.
Osobné údaje spracuvávame za účelom:
Fakturácie, vedenie účtovníctva, marketing, identifikáciu klienta za účelom poskytovania služieb obchodných akcii a zliav, komunikáciu s klientom, reklamačné konanie, prípadne právne spory, kontroly úradov dozoru, držanie záručnej lehoty.
Kategórie osobných údajov ktoré spracuvávame:
Titul, meno, priezvisko, kontaktné údaje, adresa, číslo účtu, tel. číslo, dátum narodenia, obchodné údaje ičo, dič, dátum vzniku, zánik zmluvného vzťahu, email, cena, podpis, kontaktné údaje socialných sieti instagram, facebook, WhatsApp, messenger, platobná karta platba POS terminál, montážny denník s údajmi klienta s popisom závady a spôsob jej odstránenia.
Kategórie osobných údajov ktoré nespracuvaváme:
Pri komunikácii so zákazníkom či už telefonicky, emailom alebo využitím socialných sieti na základe našej bezpečnostnej politiky nikdy nespracuvaváme ani od Vás nežiadame nasledovné kategórie údajov:
rodné číslo, číslo občianského preukazu, údaje z vodičského preukazu, údaje platobných prostriedkov, údaje z karty poistenca, údaje z poistniek a podobene. výnimkov sú údaje z platby za služby pomocou POS terminálu aplikáciou VPS2 vydanej finančnou správou slovenskej republiky.
IV. Poskytovanie Vaších údajov tretím stranám:
Prevádzkovateľ Tomáš Hochštein Unieltech so sídlom Železničná 234/6, 962 02 Vígľaš, ičo: 45672334, dič: 1079060444, mobil: 0944 259 159, email: unieltech@gmail.com, www.unieltech.sk, Obvodný úrad Zvolen, číslo živnostenského registra.
Zdielanie údajov ako sú meno, priezvisko, adresa, telefonický kontakt a popis poruchy na elektroinštaláci alebo služby o ktorú máte zaujem môžeme zdielať z niektorími našími subdodávatelmi služieb za účelom vykonania prác a opráv alebo dodania Vami požadovanej služby v súlade s našimi pokynmi alebo platnými právnymi predpismi.
K svojej podnikateľskej činnosti a komunikáciu s klientom využívame služby tretích strán ako sú telefonikcá, sms, mms komunikácia Slovak Telekom, pri emailovej komunikácii a archiváciu dokumentov služby Google email, disk. Pri komunikácii prostrednictvom socialných sieti služby spoločnosti Meta – facebook, instagram, WhatsApp. Pri komunikácii pomocou domény unieltech.sk služby chatu spoločnosti Zopim ZenDesk. Pri listovej komunikácii Slovenská pošta.
Pri platbách bezhotovostním bankovým prevodom alebo platobnou kartou využívame služby Slovenskej sporitelňe, pri platbách kartou aplikáciu VPS2 vydanej finančnou správou slovenskej republiky.
Preto Vám odporúčame naštudovať si obchodné podmienky a zásady spracovávania osobných údajov týchto spoločností tretích strán ktoré používame a ktoré, môžu byť priebežne aktualizované. V prípade že nás kontaktujete alebo budete kontaktovaný jedním so spôsobov komunikácie ktorú používame a nepodáte voči takejto komunikácii nesúhlas, beriete na vedomie že ste o týchto podmienkach boli oboznámeny a uzrozumený a s nimi súhlasíte.
Vaše osobné údaje možu byť ďalej poskytnuté úradom dozoru a štátnej správy: Daňový úrad, Exekútorský úrad, Inšpektorát práce, Sociálna poisťovňa, Zdravotná poisťovňa, Iné orgány štátnej správy.
V. Umiestnenie Vašich osobných údajov:
K vašim osobným údajom bude mať prístup poverená zodpovedná osoba prevádzkovateľom a v nevyhnutnom prípade subdodávateľ a len v rozsahu potrebnom k vykonaniu opravy alebo dodaniu služby uvedenom vyššie, v Slovenskej republike v rámci Európskej únie a Európskeho hospodárskeho priestoru. Ak dochádza k spracovaniu mimo EÚ, jedná sa o nasledovné prípady: činnosť, účel, krajina, pôsobnosť.
VI. Uchovávanie osobných údajov:
Vaše osobné údaje uchovávame na obmedzený čas, pričom k ich vymazaniu dôjde, keď už nebudú potrebné na účely spracovania uvedené v tomto vyhlásení.
Uzatvorenie vzťahu s klientom: počas trvania zmluvného vzťahu. Vedenie účtovnej agendy 10 rokov, ukončenie vzťahu s klientom 10 rokov, uchovávanie dokumentov po dobu zákonnej povinnosti, výkon revízii a montáž elektroinštalácie 10 rokov. Marketing 1 rok. Reklamačné konanie pod dobu 5 rokov. Korešpondencia po dobu 2 roky pokiaľ zákon neustanovuje inak.
VII. Práva dotknutej osoby:
Dotknutá osoba má právo podať návrh na začatie konania na Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, ak sa domnieva, že je priamo dotknutá na svojich právach ustanovených nariadením GDPR alebo príslušnými právnymi predpismi.
Dotknutá osoba má voči prevádzkovateľovi právo na:
požadovať prístup k osobným údajom, opravu osobných údajov, vymazanie osobných údajov, obmedzenie spracúvania osobných údajov, právo na prenosnosť osobných údajov, právo namietať proti spracúvaniu osobných údajov, právo podať sťažnosť dozornému orgánu.
Tieto práva si dotknutá osoba môže uplatniť kontaktovaním prevádzkovateľa:
Písomne zaslaním listu na adresu sídla spoločnosti s uvedením mena a priezviska zodpovednej osoby: Tomáš Hochštein Unieltech so sídlom Železničná 234/6, 962 02 Vígľaš,
Elektronicky zaslaním e-mailu na unieltech@gmail.com
Telefonicky na 0944259159
Príslušným právnym predpisom je najmä Nariadenie GDPR, aplikovateľný zákon o ochrane osobných údajov v účinnom znení a ostatné aplikovateľné všeobecne záväzné právne predpisy.
Vyhradzujeme si právo tieto informácie o ochrane osobných údajov kedykoľvek zmeniť, upraviť a aktualizovať. Prosím pravidelne kontrolujte, či ste sa oboznámili s našim najaktuálnejším oznámením.
Dňa 25.10.2025
Obchodné podmienky
Obchodné podmienky havarijnej služby elektroinštalácii:
I. Identifikačné údaje poskytovateľa:
Tomáš Hochštein Unieltech so sídlom Železničná 234/6, 962 02 Vígľaš, IČO: 45672334, DIČ: 1079060444, 0944 259 159, unieltech@gmail.com, www.unieltech.sk, Obvodný úrad Zvolen, číslo živnostenského registra: 670-20064.
II. Rozsah ponúkaných služieb:
Predmetom poskytovanej služby je havaríjna služba. Havarijná služba je služba, ktorá sa zaoberá riešením nepredvídaných udalostí a havárií - poruchy elektroinštalácie. Cieľom havarijnej služby je zabezpečiť rýchlu a efektívnu pomoc v prípade núdzových situácií, aby sa minimalizovali škody a ochránili životy a majetok.
Prevádzkovateľ Tomáš Hochštein Unieltech, za odplatu zabezpečuje stálu 24 hodinovú pracovnú pohotovosť, pre riešenie náhlych poruchových stavov vyhradených technických zariadení elektrických – elektroinštalácie v objekte alebo v jeho časti na adrese uvedenej odberateľom ktoré vzniknú samovoľne bez cudzieho zavinenia bežným užívaním elektroinštalácie. Elektrické spotrebiče nie su súčasťou elektroinštalácie a nie su predmetom poskytovanej služby.
Číslo havarijnéj linky je 0944 259 159.
III. Havarijná služba, vykonávanie opravy, práva a povinnosti:
a) Prevádzkovateľ Tomáš Hochštein Unieltech zabezpečuje stálu 24 hodinovú pracovnú pohotovosť, pre riešenie opráv náhlych porúch vyhradených technických zariadení elektrických, ktoré vzniknú bez cudzieho zavinenia registrovanému klientovi s riadne uhradným poplatkom za službu na registrovanej adrese.
b) Prevádzkovateľ sa zaväzuje po nahlásení poruchového stavu vyhradenného technického zariadenia elektrického, vykonať havarijný výjazd a následnú opravu vyhradeného technického zariadenia elektrického.
c) Prevádzkovateľ je povinný si pri oprave elektrického zariadenia počínať tak, aby na predmetnom zariadení nedochádzalo ku škodám a nebolo ohrozené zdravie osôb!
d) Prevádzkovateľ sa zaväzuje dodržiavať zásady bozp, a opravy vykonávať podľa svojho najlepšieho vedomia a svedomia a na základe primeraných poznatkov o vyhradených technických zariadeniach elektrických.
e) Odberateľ služby - užívateľ elektroinštalácie je povinný poskytnúť súčinnosť pri realizovaných opravách vyhradeného technického zariadenia elektrického a dodržiavať bezpečnostné pokyny a nariadenia pracovníka vykonavajúceho opravu a sprístupniť pracovníkovi všetky časti elektroinštalácie potrebné pre vykonávanie kontroly, meraní fyzikálnych veličín a iných potrebných úkonov potrebných pre opravu elektrického zariadenia. Pokiaľ táto súčinnosť nebude poskytnutá, prevádzkovateľ nepreberá zodpovednosť za opravu a vyhradzuje si právo takúto opravu odmietnuť.
f) Štandardný reakčný čas do príchodu elektrotechnika je od 30 do 70 minút. V prípade objektívnych príčin a kapacít poskytovateľa sa reakčný čas môže predĺžiť nie však viac ako 180 minút v takomto prípade môže odberateľ službu reklamovať a požadovať primeranú zľavu z ceny služby.
IV. Objednanie služby, cena havarijnej služby, platba, fakturácia:
Objednanie služby je možné telefonicky na 0944 259 159, emailom na unieltech@gmail.com
a) Havarijnú službu elektroinštalácii poskytujeme v dvoch balíkoch:
I. Havarijná služba - platené výjazdy - Ročný poplatok za držanie stálej pracovnej pohotovosti je 15 Eur, jednotlivé výjazdy sú spoplatnené do maximalnej sumy prác 150 Eur.
II. Havarijná služba - bezplatné výjazdy - Ročný poplatok za držanie stálej pracovnej pohotovosti je 35 Eur, jednotlivé výjazdy práce a doprava sú bezplatné bez obmedzenia počtu výjazdov.
Pri všetkých variantoch havarijnéj služby elektroinštalácii sa uhrádza len materiál potrebný pre odstránenie havarijného stavu podľa aktuálneho cenníka poskytovateľa.
V. Reklamácia, záruka, viazanosť, záverečné ustanovenia:
a) Záruka: Prevádzkovateľ služby poskytuje zákazníkovi na vykonané práce záruku 24 mesiacov odo dňa vykonania opravy a na dodaný elektroinštalačný material záručnu dobu 24 mesiacov odo dňa dodania elektronštalačného materiálu. v prípade elektroinštalačných prác po vykonaní OPaOS revízie 60 mesiacov.
b) Reklamácia: Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť vykonať poruchový výjazd v prípade, že zákazník nemá uhradenú platbu za príslušné obdobie, alebo, ak neodborne zasahoval do vyhradeného technického zariadenia elektrického. V pripade ak opravu vykonávajúci pracovník zistí neodborný zásah do vyhradeného technického zariadenia elektrického si prevádzkovateľ vyhradzuje právo účtovať cenu opravy podľa aktuánych cenníkov prevádzkovateľa.
c) Na poruchy elektroinštalácie ktoré vznikli pred objednaním havarijnéj služby sa nevzťahujú bezplatné opravy, prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na posúdenie nahlásenej poruchy elektrotechikom špecialistom – revíznym technikom a jej prípadne odmietnutie alebo účtovanie opravy podľa cenníka prevádzkovateľa.
d) Viazanosť: Havarijná služba je poskytovaná bez viazanosti! Prevádzkovateľ alebo zákazník môžu kedykoľvek poskytovanie ako aj odoberanie služby ukončiť bez udania dôvodu. V prípade zrušenia služby zo strany zákazníka si prevádzkovateľ účtuje administratívny poplatok v sume aktuálnej sumy odporúčacej provízie za každú odoberanú službu.
e) V prípade uplynutia predplateného obdobia sa odoberané služby zrušia automaticky bez administratívneho poplatku.
f) Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeny zmluvných podmienok, o čom je povinný zákazníka informovať na svojej doméne www.unieltech.sk. Zákazník je oboznámený o elekronickej komunikácii formou emailu a telefonného čísla uvedeného v platbe.
Vážime si každého klienta a rešpektujeme jeho súkromie. Informácie ochrany osobných údajov sú zverejnené na www.unieltech.sk
Obchodné podmienky služby Hodinový manžel:
I. Identifikačné údaje poskytovateľa:
Tomáš Hochštein Unieltech so sídlom Železničná 234/6, 962 02 Vígľaš, IČO: 45672334, DIČ: 1079060444, 0944 259 159, unieltech@gmail.com, www.unieltech.sk, Obvodný úrad Zvolen, číslo živnostenského registra: 670-20064.
II. Rozsah ponúkaných služieb:
Predmetom poskytovanej služby je havarijná služba hodinový manžel, ktorá sa zaoberá riešením nepredvídaných udalostí a havárií v domácnosti ktoré sa privodia bežným užívaním v domácnosti mimo porúch na vyhradenných technických zariadeniach. Cieľom služby hodinový manžel je zabezpečiť rýchlu a efektívnu pomoc v prípade núdzových situácií, aby sa minimalizovali škody a ochránili životy a majetok.
Prevádzkovateľ Tomáš Hochštein Unieltech, za odplatu zabezpečuje stálu 24 hodinovú pracovnú pohotovosť hodinového manžela, pre riešenie náhlych náhlych havárii v objekte alebo jeho časti na adrese uvedenej odberateľom ktoré vzniknú samovoľne bez cudzieho zavinenia bežným užívaním v domácnosti.
Číslo havarijnéj linky je 0944259159.
III. Služba Hodinový manžel , vykonávanie opravy, práva a povinnosti:
a) Prevádzkovateľ Tomáš Hochštein Unieltech zabezpečuje stálu 24 hodinovú pracovnú pohotovosť, pre riešenie opráv náhlych porúch v domácnosti ktoré vzniknú neúmyselne, bežným užívaním v domácnosti registrovanému klientovi s riadne uhradným poplatkom za službu na registrovanej adrese.
b) Prevádzkovateľ sa zaväzuje po nahlásení havárie, vykonať havarijný výjazd a následnú opravu poškodeného zariadenia mimo vyhadených technických zariadení.
c) Prevádzkovateľ je povinný si pri oprave počínať tak, aby na predmetnom zariadení nedochádzalo ku škodám a nebolo ohrozené zdravie osôb!
d) Prevádzkovateľ sa zaväzuje dodržiavať zásady bozp, a opravy vykonávať podľa svojho najlepšieho vedomia a svedomia.
e) Odberateľ resp. užívateľ bytu je povinný poskytnúť súčinnosť pri realizovaných opravách a dodržiavať bezpečnostné pokyny a nariadenia pracovníka vykonavajúceho opravu a sprístupniť pracovníkovi všetky časti objektu potrebné pre vykonávanie opravy a iných potrebných úkonov potrebných pre opravu havaríjného stavu. Pokiaľ táto súčinnosť nebude poskytnutá, prevádzkovateľ nepreberá zodpovednosť za opravu a vyhradzuje si právo takúto opravu odmietnuť.
f) Štandardný reakčný čas do príchodu pracovníka je od 30 do 70 minút. V prípade objektívnych príčin a kapacít poskytovateľa sa reakčný čas môže predĺžiť nie však viac ako 180 minút v takomto prípade môže odberateľ službu reklamovať a požadovať primeranú zľavu z ceny služby.
IV. Objednanie služby, cena havarijnej služby hodinový manžel, platba, fakturácia:
Objednanie služby je možné telefonicky na 0944 259 159, emailom na unieltech@gmail.com
a) Havarijnú službu hodinový manžel poskytujeme v dvoch balíkoch:
I. Havarijná služba hodinový manžel - platené výjazdy - Ročný poplatok za držanie stálej pracovnej pohotovosti je 35 Eur, jednotlivé výjazdy sú spoplatnené do maximalnej sumy prác 150 Eur.
II. Havarijná služba hodinový manžel - bezplatné výjazdy - Ročný poplatok za držanie stálej pracovnej pohotovosti je 75 Eur, jednotlivé výjazdy práce a doprava sú bezplatné bez obmedzenia počtu výjazdov.
Pri všetkých variantoch havarijnéj služby elektroinštalácii sa uhrádza len materiál potrebný pre odstránenie havarijného stavu podľa aktuálneho cenníka poskytovateľa.
V. Reklamácia, záruka, viazanosť, záverečné ustanovenia:
a) Záruka: Prevádzkovateľ služby poskytuje zákazníkovi na vykonané opravy resp. práce záruku 24 mesiacov odo dňa vykonania opravy a na dodaný material záručnu dobu 24 mesiacov odo dňa dodania materiálu.
b) Reklamácia: Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť vykonať havaríjny výjazd v prípade, že zákazník nemá uhradenú platbu za príslušné obdobie, alebo, ak neodborne zasahoval do zariadenia. V pripade ak opravu vykonávajúci pracovník zistí neodborný zásah do zariadenia si prevádzkovateľ vyhradzuje právo účtovať cenu opravy podľa aktuánych cenníkov prevádzkovateľa.
c) Na závady ktoré vznikli pred objednaním služby Hodinový manžel sa nevzťahujú bezplatné opravy, prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na posúdenie nahlásenej poruchy naším pracovníkom a jej prípadne odmietnutie alebo účtovanie opravy podľa cenníka prevádzkovateľa.
d) Viazanosť: Havarijná služba je poskytovaná bez viazanosti! Prevádzkovateľ alebo zákazník môžu kedykoľvek poskytovanie ako aj odoberanie služby ukončiť bez udania dôvodu. V prípade zrušenia služby zo strany zákazníka si prevádzkovateľ účtuje administratívny poplatok v sume aktuálnej sumy odporúčacej provízie za každú odoberanú službu.
e) V prípade uplynutia predplateného obdobia sa odoberané služby zrušia automaticky bez administratívneho poplatku.
f) Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeny zmluvných podmienok, o čom je povinný zákazníka informovať na svojej doméne www.unieltech.sk. Zákazník je oboznámený o elekronickej komunikácii formou emailu a telefonného čísla uvedeného v platbe.
Vážime si každého klienta a rešpektujeme jeho súkromie. Informácie ochrany osobných údajov sú zverejnené na www.unieltech.sk
Dňa 25.10.2025
Provízny systém - Odporúčania
Obchodné podmienky marketingového provízneho systému:
I. Identifikačné údaje poskytovateľa provízie:
Tomáš Hochštein Unieltech so sídlom Železničná 234/6, 962 02 Vígľaš, IČO: 45672334, DIČ: 1079060444, 0944 259 159, unieltech@gmail.com, www.unieltech.sk, Obvodný úrad Zvolen, číslo živnostenského registra: 670-20064.
II.Kto je Odporúčateľ?
Každý zákazník ktorý odoberá od poskytovaťeľa paušálnu službu - havarijnú službu elektroinštalácii alebo havarijnú službu hodinový manžel či už v platenej alebo bezplatnej variante môže službu ktorú odoberá odporúčať ďalej a za každé úspešné odporúčanie pri ktorom si potencionálny zákaznik objedná jednu z paušalnych služieb, bude odporučateľovi vyplatena suma provízie za každú jednu úspešne odporúčanú službu.
III. Identifikácia odporúčateľa, výška provízie
Nový zákaznik uvedie v objednávke ID - identifikačné číslo odporúčateľa ktorému bude po zrealizovaní platby vyplatená provízia na bankový účet z ktorého si službu objednával.
Výška jednorázovej provízie za každé úspešné odporúčanie:
I. Havarijná služba elektroinštalácii (15 Eur / Rok) - platené výjazdy - výška provízie 5 Eur
II. Havarijná služba elektroinštalácii (35 Eur / Rok) - bezplatné výjazdy - výška provízie 10 Eur
III. Havarijná služba hodinový manžel (35 Eur / Rok) - platené výjazdy - výška provízie 10 Eur
IV. Havarijná služba hodinový manžel (75 Eur / Rok) - bezplatné výjazdy - výška provízie 15 Eur